czwartek, 13 marca 2014

na wagarach- wiosna na ścianie wschodniej!

Wybraliśmy się dzisiaj całą piątką na wagary :) Dzieci urwały się ze szkoły; Adam miał wolne, ja dopiero na 16 na lekcje. Zamiast oglądania zdjęć w podręczniku, mieliśmy lekcję przyrody na żywo: poszukiwanie oznak wiosny! Zarejestrowaliśmy:
-bociana w locie!
-klucz lecących i hałasujących żurawi,
- multum motyli; brązowych i żółtych
- pszczoły, mrówki i biedronki
- kotki na wierzbie i na leszczynach
-krokusy i przebiśniegi
- pączki liści
- zieloną, nową trawkę
- oszałamiający ptasi świergot

Oraz ogólną pełnię szczęścia! Zobaczcie sami (uwaga, dużo zdjęć ;)):























10 komentarzy:

  1. ale fajny czas mieliście! Ada wygląda ślicznie w kucyku :)
    PS targaliście stolik ze sobą? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne, specjalnie po to żeby fotę zrobić ;)
      nie , stolik jest na miejscu, w naszym pokoju w domku, to działka moja i moich rodziców :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wiosna to wszystko rośnie :)

      Usuń
    2. Już to kiedyś pisałam - bardzo lubię Wasze zdjęcia.

      Usuń
  3. Ale fajnie! A my dziś u dentysty, zamiast w plenerze:( Ale na szczęscie dzieciaki w przedszkolu codziennie chodzą do lasu i na polankę i bazie juz mi Lena przyniosła:)

    Ada rośnie jak na drożdżach! Chcecie moze kolejny rower? Już pedałowy, znowu Puky. Będziemy wymieniac, bo Lena marzy o większym (chociaż ten nadal dobry, ale kółka ma malutkie i wyglada na miniaturkę).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ada jakas taka "from Jamajca" :D Na jej widok reagge mi sie nucic zaczelo ;) Fajowe wagary, marze o wyskoczeniu z domu w samej bluzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, widzę, ze do wiosny podchodzicie z takim samym entuzjazmem jak ja !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie! u nas bylo ostatnio slonecznie, ale nie az tak, zeby w bluzach latac:( a dzis leje.

    OdpowiedzUsuń
  7. brawo za odwagę mądra mamo! Twoje dzicie mają szczęście, że mogą mieć takie wagary>

    OdpowiedzUsuń