niedziela, 1 grudnia 2013

adwentowa działalność dekoracyjna

Rozpoczęliśmy rodzinną działalność!
Tegoroczny kalendarz adwentowy Neli i Julka (zdjęcia fatalne, bo w tym miejscu domu mamy mało światła)




W kopertach są karteczki z różnymi obietnicami przyjemności, nie tylko słodkimi :)

A poniżej adwentowo-świąteczny wienie na drzwi wejściowe:





Dziś ruszyła także produkcja kartek świątecznych:

W planach jeszcze anioły, bombki papierowe, gwiazdki, dodatkowe latarenki bo zeszłoroczne się zgniotły, domowej roboty upominki. No i Wigilia u nas!

6 komentarzy:

  1. wszystko mi się bardzo podoba:)
    przepiekne kartki kupilam w zeszlym roku za grosze w ciucholandzie, z niedzwiedziami. z tego samego miejsca mamy kalendarz adwentowy :) nic w tym roku nie kupuje, o! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kalendarz! myslałam o podobnym,ale na myśleniu się skończyło. Poszłam na łatwiznę i wywiesiłam ubiegłoroczny (już 4 zimę służy i chyba kolejnej nie przetrzyma), Ale w środku tez ze słodyczami przeplatają sie karteczki - zaproszenia do... Te Lena chyba lubi najbardziej. No i ona ma dobrze, bo w przedszkolu tez kalendarz mają - dziś był tam woreczek suszonych śliwek:)

    Pamiętam Wasze zeszłoroczne latarenki, może tez zrobimy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kartki! nasze prace kartkotwórcze rozpoczną się w tą niedzielę :) póki co straszą mnie brudne szyby w oknach ale ponieważ nie mam tak dużych dekoracji będę zmuszona wymyć te okna w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko Cudne! U mnie Tez owa dzialalnosc rozpoczeta od ubieglej niedzieli.... Wieniec adwentowy i kalendarze i korony n'a drzwiach.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!
    Ja nie mam głowy, wyjęłam tylko kalendarz (mamy taki uszyty z filcu, z kieszonkami) i świecznik adwentowy postawiłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie u was :) Troche tego, co u nas mozna zobaczyc tutaj: www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń