sobota, 25 stycznia 2014

sobota

Co dzisiaj robiliście?
Bo my wyspaliśmy się porządnie- o 8 dałam tylko Adzie butlę mleka, zobaczyłam na termometrze-21 stopni i wróciłam do łóżka jeszcze na godzinkę.
Zjedliśmy leniwe śniadanko- świeży sok, kawa, grzanki z domowym dżemem.
Ubraliśmy się ciepło i poszliśmy na nasz zwyczajowy sobotni spacer do miasta-z uwagi na panujące -16 pokonaliśmy trasę o jakieś piętnaście minut szybciej niż zwykle :) na końcu trasy tradycyjnie kawiarnia a tam rozpusta- drugie śniadanie, kawa, ciasto. I bardzo miłe słowa od obsługi (jestesmy stałymi klientami) na temat naszych dzieci, ich wychowania i sposobu zachowania w kawiarni- dumni jesteśmy!
Wróciliśmy juz autobusem, bo mróz+kawiarnia rozleniwiły nas mocno.
Poza tym oglądaliśmy z dziećmi nasze stare zdjęcia.
Słuchaliśmy muzyki.
Gotowaliśmy razem rozgrzewający węgierski gulasz. I jedliśmy go z pachnącą bagietką.
Dzieci z naszą pomocą upiekły ciasteczka owsiane.
Teraz Adam jest na treningu, dzieci jedzą ciasteczka i popijają mlekiem. Za chwilę wieczorna lektura.
Za oknem sypie śnieg a ja wyczekuję wieczornej ciszy w domu, okraszonej lampką rieslinga.

Jutro kierunek: Warszawa. Cel- Ikea i projekt :biurko :)


16 komentarzy:

  1. Sielanka:))))

    W niedziele Ikea jest otwarta????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u nas wszystkie markety są otwarte w niedzielę. jakoś w tej sprawie kościelne naciski przeszły bez echa ;)

      Usuń
  2. U nas tez zimno jak nie wiem. Maz zostal w domu z Tomkiem a ja z Piotrkiem na sanki ale nie dotarlismy bo okropnie rozbolaly mnie palce na mrozie. Po poludniu znajomi z 2.5-letnia Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dezercja ;) ja też w sumie czekam na wiosnę, ale dzieci mam wyjątkowo zdeterminowane :)

      Usuń
  3. A my bylismy tam, gdzie +14 stopni, ale o tym napisze u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sobota :D
    U nas niestety sobota spod znaku walki z wirusem, ale poza tym spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że już wirus precz! udanej kolejnej soboty!

      Usuń
  5. aż się wierzyć nie chce, że może być tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może tylko trzeba się starać nie zauważać tego co zaburza sielankę ;)

      Usuń
  6. takie wlasnie powinny byc zimowe soboty!!!
    u nas bylo jeszcze spotkanie z panem kasdepke w polskiej szkole, lyzwy i paczki u tesciow:-)

    lylowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) na łyżwach byliśmy w tygodniu bo dzieci mają ferie teraz :)

      Usuń
  7. i projekt biurko gorąco mnie interesuje, bo on przede mną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się wrzucić zdjęcia; kupiliśmy w ikei blat i koziołki i będziemy odgruzowyw... ekhem, porządkować nasz gabinet :)

      Usuń