środa, 11 czerwca 2014

nasze mieszkanie-lato

Dawno nie pokazywałam Wam już migawek z naszego mieszkania. Zapraszam więc chętnych na wirtualne zaglądanie w kąty w letniej odsłonie :) Uwaga- dużo zdjęć :)

Kuchnia:


Fragment salonu-jadalnia:


Salon, kącik czytelniczy :)





 Balkony- tu przenosi się późną wiosną nasze życie:
-na kawę i ciasto



 na odrabianie lekcji i rysowanie:



 - na popołudniową lekturę:



korytarzyk łączący pokoje- tu można sprawdzić urok dzisiejszej kreacji:



 A to roślinność z balkonów (mamy dwa):







I nasz salon widziany z balkonu:



6 komentarzy:

  1. słoikowe wazony to jest to! pięknie u Was :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pieknie!!! kacik ziolowy i ta donica w niebieski wzorek. cudo! ja bym tez chciala te lampe z pierwszego zdjecia. i wszyscy u was jak zwykle czyms zajeci i bardzo zadowoleni. takiej atmosfery zycze wam na cale lato:-)
    lylowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty piękne i ta lampa w salonie! a mi nie wyszły kwiaty w tym roku - zmarniały :-(
    marucia

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam bialy kolor we wnetrzach, a ze u Was go sporo i do tego przestrzennie, bardzo mi sie podobaja Wasze klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ macie piękne mieszkanie! Bardzo mi sie podoba :) I te pyszne książki! Wypatrzyłam naszego "brata" Pilcha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) gdyby zaniosło Cię kiedyś przypadkiem w nasze strony zapraszam do bliższego obejrzenia książek- na zdjęciu są nieostre niestety :)))
      Pilcha uwielbiam!

      Usuń